Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να παραγγείλω;
Η διαδικασία παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι το ίδιο εύκολη με την αγορά από ένα φυσικό κατάστημα. Επιλέξτε μία κατηγορία από το κεντρικό μενού και περιηγηθείτε στα προϊόντα μας.  Μπορείτε επίσης να επιλέξετε με κλικ κατευθείαν πάνω στην 1η εικόνα κάθε κατηγορίας προϊόντων.
Περιηγείστε τα προϊόντα της κατηγορίας και όταν βρείτε το προϊόν που σας αρέσει, πατήστε επάνω του για να μπείτε στην σελίδα με την λεπτομερή περιγραφή. Από εκεί, πατήστε στο «Προσθήκη στο Καλάθι Αγορών» και το είδος θα είναι επιλεγμένο για αγορά. Στην περίπτωση που απαιτείται να επιλέξετε μέγεθος σας ανοίγει η αντίστοιχη επιλογή δεξιά από την εικόνα του προϊόντος στο καλάθι αγορών σας και επιλέγετε το μέγεθος που επιθυμείτε. Αν παρόλα αυτά δεν γνωρίζετε το μέγεθος σας, μπορείτε υποβοηθητικά να εκτυπώσετε και να δοκιμάσετε τον «οδηγό μεγέθους» που έχουμε τοποθετήσει κάτω από το προϊόν για τον σκοπό αυτό.
Όταν τελειώσετε με τις αγορές σας, πηγαίνετε στο Καλάθι Αγορών και πατήστε «Πληρωμή» για να ξεκινήσετε την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;
Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο salamandra.gr. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό, σας δίνετε η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα γράφετε σε κάθε παραγγελία σας.

Μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;
Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρή ή μέρος αυτής. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για να σας καθοδηγήσουν ανάλογα.

Πως χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών μου;
Το Καλάθι Αγορών λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που θα το χρησιμοποιούσατε και σε ένα φυσικό κατάστημα. Περιέχει όλα τα επιλεγμένα από εσάς προϊόντα για αγορά και είναι το τελευταίο βήμα πριν την παραγγελία σας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να προσθέτετε και να αφαιρείτε είδη, όπως θα κάνατε και σε ένα κανονικό κατάστημα.

Πως μπορώ να δω τα περιεχόμενα στο Καλάθι Αγορών μου;
Για να δείτε τα είδη που περιέχονται στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο εικονίδιο του καλαθιού που βρίσκεται στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας. Ο αριθμός που βλέπετε αναγράφει τα είδη που περιέχονται στη καλάθι.

Πως προσθέτω ή αφαιρώ είδη από το Καλάθι Αγορών μου;
Για να προσθέσετε κάποιο είδος στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι Αγορών», που βρίσκεται στη περιγραφή του είδους. Για να αφαιρέσετε κάποιο είδος, πατήστε το εικονίδιο της  τσάντας στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας και μετά στο «Χ», δίπλα στο είδος που θέλετε να αφαιρέσετε.

Πως αλλάζω την ποσότητα των προϊόντων που θέλω να αγοράσω;
Για να αλλάξετε την ποσότητα των ειδών, πηγαίνετε στη σελίδα «Καλάθι Αγορών» και στον αριθμό δίπλα στην «Ποσότητα» του προϊόντος μπορείτε να επιλέξετε τον αριθμό τεμαχίων που θέλετε να παραγγείλετε.

Που μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Αν είσαστε εγγεγραμμένος πελάτης, για να δείτε την κατάσταση της παραγγελία σας, επισκεφθείτε τη σελίδα «Ο Λογαριασμός Μου». Πατώντας το κουμπί «Κατάσταση Παραγγελίας», θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέχρι και την παραλαβή.
Αν έχετε κάνει παραγγελία, θα λάβετε ενημερωτικό email μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί.

Τι είναι η Λίστα Επιθυμιών μου;
Η Λίστα Επιθυμιών, είναι μια λειτουργία η οποία σας επιτρέπει να προσθέσετε είδη που μπορεί να θέλετε να αγοράσετε μελλοντικά ή να κάνετε δώρο. Προϊόντα στη Λίστα Επιθυμιών μπορούν να μεταφερθούν στο Καλάθι Αγορών ανά πάσα στιγμή. Για να προσθέσετε κάποιο είδος στη Λίστα Επιθυμιών, πατήστε στο «Προσθήκη στη Λίστα Επιθυμιών» στην σελίδα με την περιγραφή του είδους.

Mε τι τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
Η salamandra σας παρέχει τους παρακάτω τρόπους πληρωμής για να επιλέξετε αυτόν που σας ταιριάζει.
• Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα: Μπορείτε να πληρώσετε με ασφάλεια χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε από τις παρακάτω κάρτες.

Θεωρούμε την ασφάλεια πληρωμών πολύ σημαντική, γι’αυτό όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών υπόκεινται σε διαδικασία έγκρισης τόσο από εμάς όσο και από τον εκδότη της κάρτας.
• Mε κατάθεση μετρητών ή μέσω e-banking στους εξής λογαριαμούς:
• PAYPAL: Επιλέγοντας πληρωμή μέσω Paypal θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα του Paypal (online ασφαλές σύστημα συναλλαγών) όπου μπορείτε να πληρώσετε μέσω του Paypal λογαριασμού σας. Η διαδικασία πληρωμής μέσω PayPal είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και συνήθως ολοκληρώνεται εντός λίγων λεπτών. Κατά τη διάρκεια αυτής καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πιστωτικής κάρτας) δεν αποθηκεύεται στο salamandra.gr.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημερομηνία πραγματοποίησης τους. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης. Διεκπεραίωση, αποστολή και παράδοση παραγγελιών δεν γίνονται τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.

Με ποια εταιρία courier θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Η αποστολή των παραγγελιών σε Ελλάδα και εξωτερικό γίνεται με την εταιρία ταχυμεταφορών Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ Α.Ε
Χρόνοι παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης ποικίλλει ανάλογα με την χώρα προορισμού.

Κόστη Αποστολής
Το κόστος αποστολής είναι δωρεάν για αποστολές σ’ όλη την Ελλάδα.

Μπορώ να ορίσω διαφορετική διεύθυνση παράδοσης;
Ναι, μπορείτε να ορίσετε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης εφόσον σας εξυπηρετεί, όπως στην περίπτωση που η παραγγελία σας είναι δώρο.

Τι γίνεται αν απουσιάζω κατά τη διάρκεια τη παράδοσης;
Πριν την ημέρα παράδοσης, η Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ Α.Ε θα επικοινωνήσει μαζί σας για να επιβεβαιώσει την παρουσία σας στην διεύθυνση που έχετε ζητήσει να γίνει η παράδοση. Αν, ωστόσο, απουσιάζετε την ώρα της παράδοσης, ο διανομέας θα αφήσει σημείωμα με τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρίας, ώστε να κανονίσετε να περάσει ξανά σε μια ώρα που θα σας εξυπηρετεί καλύτερα.

Τι να κάνω αν δεν παραλάβω το δέμα μου;
Αν μετά από κάποιο λογικό χρονικό διάστημα δεν έχετε παραλάβει το δέμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ Α.Ε αναφέροντας τους τον αριθμό φορτωτικής σας. Αν εξακολουθήσει να υπάρχει το πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της επιχείρησης στο eshop@salamandra.gr και συμπληρώστε τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας.

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;
Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε. Επιλέγοντας «Πληρωμή» κάνετε τις αγορές σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό, σας δίνετε η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα γράφετε σε κάθε παραγγελία σας, και να χρησιμοποιήσετε την Λίστα Επιθυμιών.

Πως αλλάζω τα στοιχεία επικοινωνίας μου;
Για να αλλάξετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, πατήστε στο «Ο Λογαριασμός Μου» που βρίσκεται στο επάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας και εν συνεχεία επιλέξτε «Στοιχεία Επικοινωνίας» για να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε.

Πως αλλάζω το κωδικό πρόσβασής μου;
Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης, πατήστε στο «Ο Λογαριασμός Μου» που βρίσκεται στο επάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας και εν συνεχεία επιλέξτε «Προφίλ Χρήστη».

Τι γίνεται αν έχω ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής μου;
Αν έχετε ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής σας, πατήστε στο «Ξέχασα το κωδικό πρόσβασής μου» στην σελίδα εισαγωγής του λογαριασμού σας και ακολουθήστε τις οδηγίες.

Πως μπορώ να παραγγείλω στο salamandra.gr;
Προσπαθήσαμε να κάνουμε τη διαδικασία παραγγελίας όσο το δυνατόν πιο απλή.  Μόλις επιλέξετε τα είδη που θέλετε να αγοράσετε στο καλάθι αγορών μπορείτε να προχωρήσετε στην αγορά χωρίς να απαιτείται να δημιουργήσετε λογαριασμό. Εισάγετε τα στοιχεία σας στα πεδία που έχουν αστερίσκο και προχωράτε στην παραγγελία σας. Στην οθόνη αυτή, θα εμφανιστεί το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας και θα σας ζητηθεί ο τρόπος πληρωμής για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.

Ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στις διαδικτυακές αγορές;
Ναι, ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στις διαδικτυακές αγορές και είναι ενσωματωμένος στην τιμή των προϊόντων μας.

Είναι ασφαλές να ψωνίσω στο salamandra.gr;
Η ιστοσελίδα salamandra.gr χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες και ανεπτυγμένες τεχνολογίες διαδικτυακής ασφάλειας μέσω συνεργασιών με τις μεγαλύτερες και πιο έμπιστες εταιρίες του χώρου.

Πως μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Σας ενημερώνουμε για κάθε αλλαγή στην παραγγελία σας μέσω e-mail. Μπορείτε όμως να επισκεφθείτε τον Λογαριασμό σας για να δείτε όλες τις παραγγελίες σας και τις λεπτομέρειες τους.

Μπορώ να ολοκληρώσω την αγορά μου χρησιμοποιώντας τo κουπόνι προσφοράς;
Εφόσον έχετε κουπόνι προσφοράς, μπορείτε να κάνετε αγορές όπως θα κάνατε κανονικά χρησιμοποιώντας τον ειδικό κωδικό που αναγράφεται στο κουπόνι ώστε να σας υπολογιστεί η έκπτωση.

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Σε όλα τα προϊόντα γίνεται ποιοτικός έλεγχος πριν την αποστολή τους ώστε να διασφαλίζεται η άριστη ποιότητά τους. Αν διαπιστώσετε κατά την παραλαβή των προϊόντων φθορά ή ελάττωμα μπορείτε να ζητήσετε να την αντικατάσταση τους εντός τριών (3) εργασίμων ημερών από την παραλαβή τους. Η επιχείρηση δεσμεύεται να αντικαταστήσει το τυχόν προβληματικό προϊόν με ένα ακριβώς ίδιο. Στην παραπάνω περίπτωση επιστροφής, βαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής που συνεπάγεται η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος.

Μπορώ να ακυρώσω ένα είδος από την παραγγελία μου;
Ναι, εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ήδη αποσταλεί.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου όταν δεν έχει ήδη αποσταλεί;
Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ή μέρος αυτής, αφού δεν έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει να στείλετε έγκαιρα και οπωσδήποτε πριν την αποστολή της παραγγελίας σας ενημερωτικό email στο eshop@salamandra.gr.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου όταν έχει ήδη αποσταλεί;
Αφού πρώτα παραλάβετε τα παραγγελθέντα προιόντα μπορείτε να τα επιστέψετε με δική σας χρέωση επιστροφής λόγω αντικατάστασης τους με άλλα ίσης αξίας. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ώστε να ενημερωθείτε κατάλληλα.

Γιατί δεν μπορώ να ολοκληρώσω την παραγγελία μου;
Οι πιο σύνηθες λόγοι για τους οποίους δεν επιτρέπει το σύστημα να προχωρήσει μια παραγγελία είναι οι εξής: •Ελλειπή στοιχεία επικιονωνίας και αποστολής •Έλλειψη διαθεσιμότητας στο συγκεκριμένο είδος •Πρόβλημα με τη συγκεκριμένη κάρτα. •Πρόβλημα συμβατότητας με το browser. Δοκιμάστε με άλλο browser.  Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.
Η παραγγελία μου δεν προχώρησε αλλά νομίζω ότι έχω χρεωθεί.
Αν πιστεύετε πως έχει συμβεί το παραπάνω, παρακαλώ επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Έλαβα την παραγγελία μου αλλά λείπει κάποιο είδος. Τι πρέπει να κάνω;
Αν λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Έλαβα την παραγγελία αλλά μου έχει σταλεί λάθος είδος.
Αν συμβεί αυτό παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για την επίλυση του θέματος.

Πόσο θα κοστίσει η αποστολή της παραγγελίας μου?
Τα έξοδα αποστολής ποικίλλουν ανάλογα με τη χώρα προορισμού και το μέγεθος του τελικού δέματος. Θα γνωρίζετε πάντα το κόστος της αποστολής πριν από την τελική χρέωση της παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να γνωρίζω πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Μόλις γίνει αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email με το μοναδικό κωδικό φορτωτικής του δέματός σας. Εισάγοντας το αριθμό φορτωτικής στην ιστοσελίδα της Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ Α.Ε στο www.elta-courier.gr θα μπορείτε να δείτε ακριβώς σε τι κατάσταση βρίσκεται η αποστολή σας.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Η διάρκεια αποστολής καθορίζεται από τη χώρα προορισμού. Για την Ελλάδα είναι συνήθως 1-5 εργάσιμες ημέρες.

Πως συσκευάζεται η παραγγελία μου;
Όλα τα είδη συσκευάζονται προσεκτικά σε ειδικά σχεδιασμένα κουτιά.

Πρέπει να υπογράψω κατά την παραλαβή;
Ναι, η υπογραφή παραλαβής με τα στοιχεία σας και η ταυτοποίηση σας είναι απαραίτητα για την παραλαβή του δέματος.

Μπορώ υπαναχωρήσω των αγορών μου;
Μπορείτε σε κάθε περίπτωση και αναιτιολόγητα να υπαναχωρήσετε από οποιαδήποτε αγορά σας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την πραγματοποίησή της.
Στην περίπτωση αυτή, πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν σας στην αρχική του κατάσταση, Σφραγισμένο, Χωρίς να έχει παραβιαστεί η Ταινία Ασφαλείας-Συσκευασίας και μπορείτε να ζητήσετε την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος της επιθυμίας σας  ή και την άμεση επιστροφή των χρημάτων σας. Ισχύει για όλα τα προϊόντα εκτός αυτών που η παραγγελία τους πραγματοποιήθηκε μετά από δική σας εντολή. Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον Αγοραστή. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι μαζί με το προϊόν να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό Αγοράς.